Ουραγός η Ελλάδα στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση

Για περισσότερες από τις μισές δουλειές του ο πολίτης είναι υποχρεωμένος να τρέχει στις δημόσιες υπηρεσίες, αντί να συνδέεται και να εξυπηρετείται online
Αλλη μια ευρωπαϊκή διάκριση επιφύλαξε για την Ελλάδα η περασμένη εβδομάδα: Κατατάχθηκε 32η μεταξύ 32 χωρών στη μέτρηση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που είναι διαθέσιμες στους πολίτες (βάσει στοιχείων του 2010).
Το 48% των βασικών υπηρεσιών είναι προσβάσιμες μέσω Διαδικτύου στη χώρα μας, τη στιγμή που ο μέσος ευρωπαϊκός όρος είναι 82% και η μέγιστη επίδοση είναι το 95% της Ισπανίας. Επίσης, η Κροατία, η Βουλγαρία και η Τσεχία που είχαν χειρότερες επιδόσεις το 2009, μας έχουν προσπεράσει κατά πολύ.
Η συγκριτική αξιολόγηση έγινε στο πλαίσιο του «Ψηφιακού Θεματολογίου» για την Ευρώπη, μια πολιτική της Ε.Ε. που έχει θέσει ως στόχο για το 2015 ένας στους δύο πολίτες και τέσσερις στις πέντε επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν υπηρεσίες «ηλε-διακυβέρνησης» (e-government). Η Ελλάδα φαίνεται πως θα ιδρώσει για να το πετύχει, αλλά δεν φταίνε οι πολίτες γι' αυτό.
Οι Έλληνες είμαστε μεταξύ των πιο έμπειρων χρηστών του Διαδικτύου (στην έκτη θέση, αμέσως πριν τους Βρετανούς, σύμφωνα με την ίδια αξιολόγηση). Εχουμε, όμως, ένα κράτος που ακόμα σπάει ρεκόρ ηλεκτρονικού αναλφαβητισμού (π.χ. μαζί με την Ισλανδία είμαστε οι μόνες χώρες που δεν έχουμε ακόμα ούτε σύστημα ηλεκτρονικών προμηθειών).
Από : 'Ελευθεροτυπία'

Όχι πως χρειαζόταν να το μάθουμε μέσω στατιστικών. Το βιώνουμε καθημερινά!
Τραγική ειρωνεία:  η δυναμική -από το Υπουργείο Παιδείας προώθηση του 'ψηφιακού σχολείου'....

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (ΣΥΝΕΞΕΤΑΣΗ ΓΛΩΣΣΑΣ - ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ)

Η ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

Λάθη που πρέπει να αποφεύγουμε όταν γράφουμε έκθεση